Saturday, 30 September 2017

THE BLOG IS DEAD, LONG LIVE THE NEW BLOG

Niby to smutna wiadomość, że jakiś etap się kończy, ale jak to ujął Sapkowski w tytule swojego opowiadania:

"Coś się kończy, coś się zaczyna"

Co się zaczyna?
Blog na Wordpressie, który przymontowałam do swojego portfolio.
Mam nad nim kontrolę i władzę totalną (na szczęście nikt nie może usłyszeć teraz opętańczego śmiechu, który mi się wyrwał).
Hasło wstępu do mojego królestwa to:

kamilastankiewicz.com/blog


Dlaczego warto tam się pokręcić?
Zamierzam trochę więcej czasu poświęcić odpowiedziom na pytania jakie dostaję od ludzi, którzy sami uwielbiają tworzyć, chlapać, malować, rysować, animować...
opowiedzieć trochę o pracy ilustratora, gonieniu za weną i wtłaczaniu siebie w ramy codzienności,
dysponowaniu swoim czasem - kiedy nie ma nade mną szefa z batem, to ja musze przejąć bat!
podrzuceniu garści inspiracji i motywacji do tworzenia.

Pomysły na posty wysypują mi się z rękawów i nogawek :)



Na początek zapraszam na kawę!

Naturalnie smak i zapach trzeba sobie wyobrazić, jednak cały proces malowania opisuję i w poście i w filmie, więc jeśli ciekawi Cię jak powstaje ilustracja akwarelą - wskakuj, oglądaj, wypróbuj moje rady i "myki" a potem koniecznie daj znać, co się sprawdziło!

Pewnie jeszcze od czasu do czasu wpadnę tu potrąbić o nowym poście i zakłócę wieczne odpoczywanie starego bloga, jednak mam nadzieję , że zobaczymy się już na nowym!

So the old blog is theoretically dead, but the new is born, so I am dar from being sad!
Contrarily!
I want to invite you for coffee :)

As the matter of fact,you will have to imagine yourself the taste and the smell, but!
you can watch all the process of painting this watercolor illustration with my description and leave me your questions - I will be happy to answer!

I hope we will meet again on:

kamilastankiewicz.com/blog



2 comments:

  1. Trochę smutno, bo jednak zawsze widziałam, że ten nowy wpis jest, ale jeśli tak lepiej dla ciebie i dla nas, to jak najbardziej jestem na tak :) I oczywiście będę tam częstym gościem :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. No teraz widzę że Emilia z fb i ta tu, to ta sama Emilka. Miałam podejrzenia, ale głupio mi się było zapytać. Btw bardzo chciałam mieć na imię Emilia :D

      Na pewno uruchomię newsletter do nowego bloga, alechwilę potrwa zniam to ogarnę. O nowych postach będę trąbuć tez na fb, więc mam nadzieję że będziemyw kontakcie
      Kluje się też pomysł an założenie grupy na fb dla rysujących i samodokształtających się w tym temacie osób.Dam Ci znać jak się wygilga :)
      Zajrzałam na Twojego bloga, bardzo ładnie wygląda!

      Delete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...