Wednesday, 14 June 2017

QUEEN APPLE TREE

Jabłonie kwitły, kwitły i przekwitły zanim zdazyłam ową akwarelką zeskanować.
Żyję już myślami o nowym blogu z trochę inną formułą i bardzo zaniedbałam swój wierny kącik internetowy...
Mam nadzieję, że w nowym miejscu przywitam się z zaglądającymi już niebawam, choć dokładnie tak samo wydawało mi się 2 miesiące temu 0_o
Jeśli ktoś ma ochotę pozostać z moimi rysowankami w bliższym kontakcie - polecam do zglądnięcia mój kąt na Instagramie

A tymczasem przedstawiam wszem i wobec Królową jabłoń adorowaną przez królów rybaków ( z ang. zimorodek to kingfisher)



I didn't post any works from a long time (but I still paint almost every day, just I have too little time for scanning). If you want to be up to date with my doodles and stuff please visit my Instagram :) I started this watercolor when apple trees were in bloom, but I scanned it almost month later... Well, better later than never!

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...