Thursday, 1 December 2016

MOON ON FIRE

Ech, te czasy kiedy to się czekało na "Czarodziejkę z Księżyca" co to leciała na Polsacie.
Mam ogromny sentyment :)
Moją ulubienica była ta najbardziej wredna.
Tu zmiksowana z główną bohaterką jako temat do ogarnięcia możliwości Easy Paint Tool SAI
( Easy Paint Tool SAI - japoński program graficzny, kupowałam jakieś 3 lata temu za 150 zł, także niedroga alternatywa dla malowania w Photoshopie, nie ma tak wielu możliwości modyfikowania kolorów, kanałów poziomów etc. jak ten ostatni , ale miksowanie kolorów podczas malowania o niebo lepsze)

Zwrócono mi uwagę( dzięki iris_solaris!) że panienka ma dwie lewe ręce :) Zupełnie jak ja. Poprawiłam, ale na filmiku z rysowania, widać wszystko jak na... dłoni :D


Oh, those times when I wait inmaptiently for another episode of "Sailor Moon" ( long, long time ago :))
I liked the most mean of them. Here is Sailor Mars mixed with main character as excuse to practice in Easy Paint Tool SAI.

She had two left hands (just like me :D) but iris_solaris noticed that and I could correct it
(you can see it on speedpaint)





No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...