Wednesday, 2 November 2016

INKTOBER 2016

Tegoroczny Inktober zakończyłam  rezultatem w postaci 12 obrazków. 
12 na 31 dni - szału nie ma :), ale to wynik i tak o 3 obrazki większy niż w 2015 i 2014
Ciekawe czy uda mi się kiedyś dociągnąć do 31 obrazków wykonanych przy użyciu tuszu?
Z braku czasu pokazuję tylko zdjęcia co poniektórych. Wszystkie nadal czekają na skanowanie.

Rysowaliście inktobrowe obrazki? Pochwalcie się i podrzućcie linki!










I finished this year Inktober withe the result of 12 illustration made by using ink (that is the goal).
So it is only 12 for 31 days of October - without fireworks, but it is still better than in 2015 and 2014 |(only 9)
Would I ever achieve 31 illustration? We will see.
Because lack of time I can show only photos at the moment.
Did you draw for Inktober? Let me see and leave links!



1 comment:

  1. Ja robiłam po raz pierwszy :) Ale też nie mam kiedy zeskanować wszystkich.
    Tutaj część:
    http://emq-studio.blogspot.com/2016/10/inktober-02-zbiorczo.html
    Poszłam tematycznie w moich bohaterów :)

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...