Thursday, 13 October 2016

WINDOW SEAT

Geneza tej akwarelki jest taka : w salonie przybyło mi wielkie okno z widokiem na ogród. Ale póki co bez parapetu. Będzie drewniany i szeroki na 45 cm, co by się na nim wygodnie siedziało na poduchach w chłodne jesienne dni z gorącą czekoladą w dłoniach.
Ale póki co, parapetu jeszcze nie ma, za to jest o czym marzyć :)

I have new window in living room with a view on a garden. But I still do not have windowsill, it will be very  wide. I will be seating there in cold Autumn days with a cup of hot chocolate. 
But, for now, dreaming of it must be enough :)






2 comments:

  1. Pracowałam akwarelami raz, spodobało mi się, ale sama z siebie tego nie ruszam. Tutaj powstała piękna ilustracja! Bardzo przyjemna kolorystyka, od razu robi się ciepło. Ile zajęło Ci wykonanie tej pracy?

    Mój blog artystyczny: http://malgranda-art.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję!
      Nie pamiętam dokładnie ile czasu mi z tą zeszło, ale myślę ze około 5h. Doprowadzenie potem skanu do wyglądu akwarelki też jeszcze trochę zajmuje.

      Delete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...