Wednesday, 16 September 2015

THE LANGUAGE OF FLOWERS

Czytałam ostatnio "Sekretny język kwiatów" Vanessy Diffenbaugh.
Bardzo podobał mi się pomysł na porozumiewanie się ze światem językiem kwiatów i bukiety, które odpowiednio skomponowane umiały wnieść do życia nimi obdarowanych miłość, radość a nawet utrzymać wierność ukochanego ;)
A że florystyczne tematy zawsze należały do mioch ulubionych chętnie wyposażyłam kolejną malowaną panienkę w trochę ziela.
Co mógłby powiedzieć rozchodnik, trawy, męczennica i wilcza jagoda?
I've read 'The Language of Flowers" by Vanessa Diffenbaugh recently. I liked the idea of communicate with others in secret language of flowers and bouquets which cold give you love, joy or corauge - depending on flower composition. Pure magic - and that is what I like the most!

What could say to my painted lady passion flower,  stonecrop or belladonna?

I'm creating video process of this painting and I hope to share it soon!


Kończę klecić wideo z malowania i mam nadzieję że uda mi się wrzucić je tu wkrótce :)



2 comments:

  1. Fajna.
    Książkę też czytałam i również mi się podobała :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cieszę się :) i że fajna i że książka :D

      Delete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...