Saturday, 26 September 2015

SUNSETS - PRACTICES

Szybkie (ok 1h) ćwiczenia w Photoshopie wzorowane na własnych zdjęciach z zachodami słońca.
Pierwszy obrazek to Jurata, z którą mam wyjątkowo miłe wspomnienia wakacyjne.
Drugi - to zachód nad polami najważniejszej wsi mojego życia o kontrowersyjnej dość nazwie Adolfin :)

Quick practices of painting sunsets in Photoshop (about 1h).
On the first image - Jurata and bneautiful memory of holidays by the Baltic Sea
The second- the most important countryside in my life - where I spent every holiday break in my childhood.

2 comments:

  1. Ten drugi bardziej mi się podoba, ma w sobie klimat wieczorny :)
    Ale oba piękne.
    Mam pytanie, pędzle do Szopa sama robisz?

    ReplyDelete
  2. Robiłam kilka sama, kilku nawert używam, ale w tych przypadkach akwarelowy klimat robią akwarelowe tekstury, pędzle jakich używam do malowania tych obrazków sa bez znaczenia.
    Jednak są świetne pędzle naśladujące wygląd akwareli zrobione przez Kyle T Webstera.
    Kosztują chyba coś koło 7 dolarów. Najważniejszy pędzel akwarelowy WET&Wild Watercolour Brush można pobrać za darmo stąd--> https://gumroad.com/kyletwebster
    Fajnie się nimi pobawić ale ostatecznie używam zwykłych pędzli z jakimiś teksturami

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...