Wednesday, 9 September 2015

DOWRY

I znów powrót do folklorystycznych tematów.
Wrzesień temu sprzyja zresztą, dożynki tu, dożynki tam :)
Łowiczanki  najczęściej się przewijają przez moje papiery do akwareli - to dlatego, że Łowicz mam pod nosem, choć sama jestem ze Skierniewic.
Zawsze zazdrościłam Łowiczankom ich paskowanych kiecek, u nas w Skierkach  takich się nie nosiło i właściwie pod kątem zwyczajów, strojów ludowych - ogólnie pojętego folkloru, wyjątkowo ubogie jest to moje miasto rodzinne. Szkoda.

"Posag"

Next girl in folk costume from Łowicz region- I paint them so often because it's my close neighborhood :)
"Dowry"





Zdjęcia w trakcie malowania można zobaczyć na moim Instagramie (vasylissa)

Wkrótce wrzucę filmik z malowania :)

You can see work in progress photos on my Instagram (vasylissa)
I will post work in progress video soon :)

6 comments:

  1. Świetna, jak zawsze twoje prace.. no w większości, żeby za słodko nie było :) Ale to jedna z tych pod którymi muszę napisać, bo bardzo mi się podoba :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehwhw, to reszta tych prac musiała być taka se bo dawno nie pisałaś :D
      Dzięki!

      Delete
  2. Praca jest świetna! Moja babcia jest z okolic Opoczna, tam też mieli pasiaki, ale ubolewam, łowickie ładniejsze! ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ano- mój dziadek też spod Opoczna, w rodzinie więc wiecznie był spór, które pasiaki ładniejsze. Dziadek się nie da przekonać że jakikolwiek strój ludowy może być ładniejszy od opoczyńskiego :D

      Delete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...