Wednesday, 13 May 2015

MAGIC PAINTBRUSH BY ILLUSTRATION

Do rąk własnych dotarła ostatnio wyczekiwana książka wydana przez Hightone, a właściwie książysko ze zbiorem ilustracji.
Są w niej świetne prace Conrada Roseta i Marguerite Sauvage, Anny Dittman, Liny Ekstrand i wielu innych ilustratorów, których bardzo lubię. Tym większa mam radochę z tej pozycji, że pośród cenionych przeze mnie ilustratorów są też moje prace! Dla mnie to wielkie wyróżnienie, więc cieszę się jak dziecko :D

A teraz zapraszam  do mojego egzemplarza :)

I have just received my own book with collection of illustrations published by Hightone. There is Anna DittmanMarguarite Sauvage, Conrad RosetLina Ekstrand and many more illustrators which I adore. That's why I am happy as a little baby - because my illustration are there too. It is a great honor for me!
Take a look!




10 comments:

  1. Piękne :) Gratulacje, można gdzieś nabyć u nas?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dzięki Emilio! U nas raczej nie. Wypuścili to na rynek azjatycki. Książka kosztuje 30 dolarów czyli coś około 100 zł. Wydawnictwo przysłało mi ją za darmo a mimo to w Polsce walnęli mi za nią podatek 72 zł! Okazalo się że policzyli go od książki + koszty transportu- za cholerę się nie opłaca kupować

      Delete
    2. Gratulacje! To musi być super album :)

      Jak mogli policzyć podatek z wartością kosztów wysyłki? Od kiedy wartość przesyłki się liczy? Bezsens!!!!!

      Delete
    3. Gdzies się doczytałam w jakims artykule w necie że mogli doliczyć. Firma przewozowa twierdiz ze kozt przesyłki lotniczej był 150 zł. Szalenie dużo

      Delete
  2. Gratulacje! Świetna książka!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jescze raz dzięki MAriko! Możesz sobie wyobrazić jak sikałam po gaciach z radości jak dostałam książkę! Albo lepiej sobie nie wyobrażaj hehehe

      Delete
  3. wow, wspaniale! gratuluję Lav, jestem wielbicielką twojego talentu!

    ReplyDelete
    Replies
    1. WIelkie dzięki Eight! Gdyby nie Wasza wiara i wsparcie, pewnie do tej pory bazgroliłabym do szuflady! Niewykluczone że jeszcze tak skończę, ale póki co zabawa trwa heheh

      Delete
  4. Gratuluję! :) Och też bym chciała tą książkę.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Niestety dysponuję tylko jednym egzemplarzem i raczej nie będzie do dostania w Polsce, a szkoda bo wybór ilustracji świetny, bardzo mi się podobają prace zamieszczone w książce, ogromna kopalnia inspiracji :)

      Delete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...