Wednesday, 15 April 2015

SWEDISH ORCHARD

Tym razem na tapecie - Szwecja. Nigdy nie byłam, lecz chciałabym się wybrać. Bardzo lubię skandynawskie klimaty!
A tymczasem szwedzki sad wskoczył do shadowboxa. Sielski krajobraz inspirowany obrazami Karla Larssona (uwielbiam!).
Małe Szwedki dołączyły do reszty shadowboxów na Etsy.
Trochę mi szkoda wyprzedawać folkowe obrazki, Marzy mi się kolekcja...
Niestety marzą mi się tez kolejne zakupy w plastycznym, nowy komputer i domek na polu :)
I jeszcze pokój na świecie.
Czuję że jestem już gotowa do startu w konkursie na miss...


Sweden in shadowbox this time. I have never been there, but I wish  to visit Sweden soon. 
I love Scandinavian themes. Countryside was inspired by my favorite paintings by Karl Larsson.
Little Swedish girls joined to other shadowboxes on Etsy. 
I wish they could stay with me, I dream about making collection of folk shadowboxes.
But I wish to buy new art stuff, new computer and to have little house on the midlle of nowere...
Oh! And peace on Earth!
I feel I am ready to take a part in Miss Universe...

A tak wyglądał cień pierwszej wersji przed wklejeniem w ramkę
Shadow of the foreground  :)




2 comments:

  1. Karl Larsson protoplasta skandynawskiego stylu :) też go uwielbiam, za całokształt ^^
    A małe Szwedki niezwykle urocze :)

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...