Wednesday, 8 April 2015

INSTAGRAM

Od jakiegoś czasu zastanawiałam się nad odprywatnieniem Instagrama(jestem tam jako Vasylissa). Własciwie nic szczegółnie prywatnego tam nie wrzucam, głównie zdjęcia z etapów powstawania ilustracji i całe tony miłostek etnograficznych. 

I have  Instagram account for a long time (as Vasylissa) but, since I don't have there nothing very private, I made my account public today.
You can see there my work in progress shot, some pics from my home and garden and tons of country/ethno related shots :D
I hope you drop by!

3 comments:

  1. taaak! :)) Jeszcze więcej ilustracji ;)
    Ależ ja Ci zazdroszczę talentu :) Miłego dnia!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aha! Musisz być An.L... :D
      ale fajnie Was zobaczyć, na blogu to w ogóle nie widać czy ktoś ogląda te moje twory czy nie :D
      A talenty moim zdaniem to raczej po prostu zapał do robienia czegoś, bo jak ma się zapał- to się nad taką pasją pracuje. A jak się pracuje cieżko to musza być efekty :D
      Tak mi się zdaje w każdym razie :D

      Delete
    2. Tak, to ja ;) Sherlock- Lavandula :D
      Zgadzam się odnośnie tych talentów, to też miałam na myśli, ale słowo mi uciekło i nie wiedziałam jak to napisać :) Ale jakieś tam predyspozycje trzeba mieć ;) Jeszcze o ile rękę i rysunek można jakoś wyćwiczyć, przy większym wkładzie, to chyba już z takim śpiewaniem jest gorzej, nad czym bardzo ubolewam ;D
      W każdym razie żeby uzupełnić poprzednią wypowiedź o to, czego nie udało mi się ująć- zazdroszczę talentu i tego jak go wykorzystujesz, czyli włożenia pracy w to, co robisz :)

      Delete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...