Friday, 6 February 2015

NEW SHADOWBOX- WORK IN PROGRESS

Nowe pudełeczko się kroi :)
Tym razem temat wyłowiony z mitologii słowiańskiej, z czasów kiedy nie prosiło się o rękę, tylko brało się bez pardonu ;)

Next shadowbox is nearly finished. This time with a little bit of Slavic mythology.
Below some photos from work in progress.
I just love do it!

Chłopak nie bardzo wiedział co ma zrobić z rękami, więc musiałam interweniować...

Poniżej kawałek mojego warsztaciku- akwarelki w kostkach, ekoliny, a te rozmyte to zestaw nożyków z Castoramy.






2 comments:

  1. HAHAHA, rozbawił mnie ten wpis :D
    W ecoline muszę się w końcu zaopatrzyć, bo uwielbiałam jeszcze w liceum malować tuszami i czuje, że to coś dla mnie :)
    PS> szykuje się kolejna fajna praca :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ekolinki naprawdę fane można si zakochać! Koniecznie spróbuj!

      Delete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...