Monday, 2 February 2015

ECHOS OF 2007

Znalazłam stary szkic dziewczyny z trawką w ustach. Powstał w 2007 roku jako echo wakacyjnego pobytu na wsi. Szkic posłużył jako podkładka do ilustracji w Photoshopie. Przez długi czas buźka dziewczyny służyła za mój awatar, dlatego mam do niej duży sentyment.

I found my old sketch which was base for my digital illustration from 2007 'Echos of Summer'
The face of this girl was my avatar for a long, long time. I was curious how the sketch would look like in watercolor style, so I painted it :)



Zastanowiło mnie jak wyglądałaby dziewczyna w akwarelkowym wydaniu, a że jestem ciekawska...

 I was curious how the sketch would look like in watercolor style, so I painted it :)







2 comments:

  1. Replies
    1. Dziękuję! Uwielbiam te akwarelkowe plamy i rozmycia , chyba nigdy mi się nie znudzą :)
      Dzięki za odwiedziny!

      Delete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...