Sunday, 4 January 2015

NEW PATTERNS

Dobrze się ma sklepik na Redbubble.
Sama zamówiłam sobie dla sprawdzenia efektu koszulkę oraz poszewkę na poduszkę i z obu jestem bardzo zadowolona :)
Zwłaszcza podoba mi się materiał poszewki. Taki grubszy i o fakturze płótna.
Najbardziej popularne są wciąż liski.

My little shop on Redbubble is doing well. I ordered shirt and throw pillow cover to see how it looks like and I'm very satisfied
The most popular illustration is 'Foxy' pattern.


Niedawno dodałam też nowe wzorki. 
Jeden subtelny i romantyczny...

I have just added new ones.
One subtele and romantic...




...drugi - kolorowy i z przytupem ;)
...another one colorful and very energetic


Mam nadzieję że się podobają.
Tak czy siak, zamierzam spłodzić więcej, bo tworzenie wzorków mnie bardzo cieszy.
Może nawet rygorystycznie postanowię wytwarzać przynajmniej jeden na tydzień? Powiedzmy w piątki?
Ciekawe czy dam radę :)

I hope you like it!
Anyway I'm going to create more, because making pattern give me a lot of joy.
Maybe even I rule to create at least one for a week? Let's say - on Fridays?
We will see if I will be succeed :)


2 comments:

  1. Śliczne te Twoje wzorki, fakt liski są niesamowicie urocze, chociaż wianki, to jak najbardziej mój styl :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dzięki! Ja chyba tez postawiłabym na wianki :) choć liski lubię

      Delete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...