Friday, 23 January 2015

FOREST FRUITS

Kolejny wycinany obrazek - Owoce Leśne. Tym razem trochę więcej wycinania i dodatkowo ręcznie robiona ramka :D

Nie ja robiłam, Bartodziej robił, nie będę ściemniała :) Muszę wyprosić o więcej takich, bo bardziej mi się podobają niż te kupne.
Skrzatki wciśnięte w ciuszki inspirowane strojem... łowickim (co za niespodzianka)!
Obrazek wystawiłam na Etsy - muszę zebrać fundusze na kolejne ramki. Jestem w ciągu i mam ochotę dalej malować i wycinać, a  mój zapas ramek w bardzo podstępny sposób się skończył.

Koleżanki na Facebooku już wysunęły podejrzenie że tak naprawdę, tylko siedzę i piję kawę za kawą, zaś robotę odwalają za mnie skrzaty. O proszę nawet pędzelki mają. Jak już się wydało, trudno - przyznaję się - tak własnie jest!




Another shadowbox - Forest Fruits is ready and available on Etsy. This time I used beautiful wooden frame made by my husband. I really like it and hope he will make more for me :)
Now I must earn for new frames, because my supply of frames is over and I am full of ideas and in need to creating new shadowboxes..
My friends on Facebook made suggestion that the gnomes make all the painting work for me. And here is proof- they even have brushes in their tiny hands.
Well, what can I say - it is true!

4 comments:

  1. Kolejna fantastyczna praca! Ramki świetne są i cudownie eksponują głębię i przestrzeń obrazu :)
    Nie mogę się napatrzeć :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję Alinko! Też się nie mogę napatrzeć na ramkę, jest taka równa i profesjonalna, nie sądziłam że mąż naprawdę potrafi taką zrobić ;) Muszę wycisnąć z niego takich więcej :D

      Delete
  2. Widziałam ją już na etsy jest prześliczna! Zazdroszczę osobistego ramiarza :) Mam nadzieję, że szybko pójdzie w świat i będziemy wkrótce podziwiać nowe cudeńka :)
    PS. Ja wprawdzie rzadko komentuję, ale zaglądam tu przy każdym nowym poście i podziwiam :)
    pozdrawiam
    Emilia

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cieszę się że Ci się podoba i że się odezwałaś! Przez długi czas myślałam że piszę głównie do siebie, nie przeszkadzało mi to szczególnie, ale zawsze raźniej wiedząc że jednak ktoś kibicuje :D
      Odzywaj się częściej, będzie mi bardzo miło!

      Delete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...