Wednesday, 21 January 2015

ETSY SHOP AND NEW SHADOWBOXES

Od jakiegoś czasu zerkałam z zastanowieniem na Etsy, ale sklepik założyłam dopiero w styczniu, przede wszystkim z myślą o shadowboxach (hm, jaki by tu polski odpowiednik tego słowa wymyślić, przestrzenne obrazki?). Pomyślałam że może przyda się też przy robieniu porządków w pracowni gdzie na półkach zalegają sterty obrazków.


Na pierwszy ogień poszła mała Norweżka na tle fiordu i ... już jej nie ma :D
Trochę mi się za nią tęskni. Jeszcze nie opanowałam rozstań z obrazkami.

I was thinking about open Etsy shop and finally, in this month I did it! 
I am very excited specially when my first shadowbox on sale is sold and safe with new owners :)


Na pewno ruszę szlakiem folklorystycznym przy następnych shadowboxach, choć nie tylko - pomysły się mnożą.
Do następnego wykorzystałam stworzoną wcześniej ilustrację syrenki.
Zapraszam do sklepiku!

I wish to create series of shadowboxes with folklore costumes. I love this theme . But I have lots of ideas of different kinds. For example - new one is Mermaids Songs. Mermaids are my favorite creatures since childhood :]
I hope you will visit my Etsy shop and find there something for you!





2 comments:

  1. Ale super! :) Może też spróbuję zrobić? Gdzie kupujesz te ramki?

    ReplyDelete
    Replies
    1. IKEA :)
      Ale już ostatnią mam piękną drewnianą zrobioną przez męża :)

      Delete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...