Wednesday, 15 October 2014

WATERCOLOUR SPEED PAINTING

Przyszły nowe kolory ekolinek i musiałam od razu je wypróbować. Pierwszy raz spróbowałam nagrać malowanie za pomocą kamerki internetowej. Efekty poniżej:



Quick illustration for testing how it looks like on the video.



Chwilę potem jak wzięłam się za ilustrację do jednego ze zleceń, większość zawartości pastelowego fioletu ekolinkowego skończyła na moim blacie i wsiąkając w podkładkę. W ciągu jednego dnia od zakupu została mi zatem 1/3 zawartości. Moje serce się kraje!

I bought yesterday new ecolines colors, light violet for example. Well, now I have only 1/3 of the bottle... Why me???



W ten sposób łącznie wylały mi się już 4 kolory. Musze opracować jakiś szczwany plan zaradczy takim tragediom!

4 comments:

  1. Czy mogłabyś podać nr tych nowych ekolin?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Marto, niwe kolory to pastelowe barwy:
      żołta 226
      fiolet( się własnie wylał :( ) 579
      zieleń 666 :)
      błekit 580
      podobne kolory teoretycznie można uzyskać poprzez dodatek wody dp mocniejszych barw, ale nie np nie uzyskam takiego odcienia zieleni czy żółtego z farb które posiadam

      Delete
  2. Dzięki :) Szkoda farbki. Czy kiedyś napełniałaś aqua brush ekoliną?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nie:) jakoś rzadko maluje jednym kolorem, lubię je mieszać, więc mnie nie ciągnie póki co do tego eksperymentu :)

      Delete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...