Tuesday, 15 July 2014

LITLLE PRINCE + LITTLE PRINCESS and CUPSELL SHOP

Lato w pełni. Słoneczne i gorące. Najchętniej zakorzeniłabym, się w ogrodzie i kwitła :)))
Niestety, póki co, nici z moich szczwanych planów, za to w wolnej chwili na pewno zaproszę swój ogródek na bloga.




Tymczasem przedstawiam Małego Księcia i Małą Księżniczkę - pierwsze postacie z serii malunków, które robiłam z myślą o koszulkach dla dzieci.
Postawiłam sobie sklepik na Cupsell (strona oferująca wydruki grafik na różnorodnych produktach). Strona wygląda fajnie i ma bardzo duży asortyment. Poza wszelkimi koszulkami, kubeczkami, można sobie zamówić wydruk na... majtkach! :D
Także zapraszam! Jeśli ktoś ma ochotę zamówić produkt z jakąś konkretną ilustracją, której jeszcze nie udostępniłam w sklepiku - proszę dać znać( kamilastankiewcz@gmail.com)!
Założyłam podobne sklepiki również na zagranicznych stronach:
Society6
Redbubble

I present you the princely couple - Little Prince and his Litlle Princess- just first of the szeries which I am going to release as a prints in my shops on Redbubble and Society6 (the are availabe on Polish site Cupsell too). If you wish to order any of my illustration, which isn't in this shop yet - please let me know (kamilastankiewcz@gmail.com).

Na Redbubble dwie ilustracje zostały już wyróżnione. Fajnie!
Dostałam też voucher na darmowe zamówienie, także czekam na paczkę z koszulkami i naklejkami z wielkim podekscytowaniem! Na pewno pokażę jak dotrą!



Two of my works was already featured On Redbublle :D
Great!


No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...