Tuesday, 1 July 2014

HEADLESS HORSEMAN

Wspominałam już, że założyłam sobie konto na Twitterze?
Głównie po to by bawić się w wyzwania na Sketch Dailies (codziennie nowa postać do narysowania)
Jest to niezła motywacja do rozrysowywania się, próbowania z nowymi stylami i mediami.
Choć akurat ostatnie wyzwanie - Jeżdźca Bez Głowy namalowałam (typowo dla siebie) akwarelami.
W tym natchnieniu obejrzałam wczoraj po raz kolejny Sleepy Hollow :)
Na konia nieopatrznie władował się Kopciuszek i chyba nie jest zbyt zadowolona.
Dynia- jest, książe na białym koniu- jest, nawet prezent ślubny!
Niektórym naprawde ciężko dogodzić

Did I say I have a Twitter account now? I signed up there to take a part in Sketch Dailies - every day a new character to draw. It is quite fun to see how other people imagine popular characters and great way to exercise drawing too. 
And above- topic from last Saturday.
Do you recognize this not quite happy heroine?
Magical pumpkin- check
Prince on the white horse- check
What you want more, Cinderella?

2 comments:

  1. Niesamowita praca!!! Jestem oczarowana pani twórczością. Dopiero zaczynam swoją przygodę z akwarelami, dlatego będę wdzięczna jak odpowie pani na moje pytania. :)
    Jakiej firmy ma pani akwarele? Czy szkice do ilustracji tworzy pani kredkami (jakimi?) czy czymś innym? Powoli zastanawiam się nad kierunkiem studiów i chyba marzy mi się praca ilustratora. Jakie studia pani skończyła, poleca je pani?
    Z góry dziękuję.
    Serdecznie pozdrawiam :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dzięki. Już z odpowiadam.
      Używam akwareli w kostkach - St. Petersburg, bodajże Białe Noce i ekolin ( w buteleczkach, bardzo wydajne, zywe kolory.
      Szkicuję najcześciej kredkami- zwykłymi, byle by były miekkie- czesem ołówkiem.
      Kończyła architekturę krajobrazu :) Jestem samoukiem zarówno jeśli chodzi o techniki tradycyjne jak i komputerowe, ale myślę że grafika i specjalizacja w ilustracji to lepszy pomysł na start w zawodzie .
      Pozdrawiam i powodzenia!

      Delete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...