Wednesday, 14 May 2014

VOYAGE for IF

"Podróż" aktualny temat Illustration Friday.

Nigdy nie próbowałam ulecieć na miotle. Może to błąd, biorąc pod uwagę charakter, jest duża szansa na sukces. Może ominęła mnie podniebna podróż. Za to próbowałam:
  • ulecieć skacząc z fotela lub meblościanki machając rękami
  • przesuwać przedmioty wzrokiem
  • rzucić urok na nielubianą koleżankę
  • czytać w myślach siostry (działało tylko w przypadku, gdy umówiłyśmy się ze będziemy myśleć o widelcu. Nie pytajcie dlaczego o widelcu...)
  • przywoływać duchy (nawet jak jakieś przypełzły, to nie chciały ze mną gadać)
  • mieć prorocze sny (sny nie chciały współpracować)
Mimo zapału i poświęcenia, paranormalnych zdolności nie odkryłam, ale coś czuję, że je mam, tylko głęboko ukryte!

I have never try fly on broomstick. It's a neglect 'cause I feel I miss the magic journey.
But I tried very hard:
  • flying by jump from various furniture
  • moving things using my sight
  • puting a spell on dislake friend
  • reading in someone's mind
  • ghosts aweking
  • to have prophetic dreams (dreams didn't cooperate...)
Despite my dedication and enthusiasm any of paranormal power didn't reveal. 
But I feel the are somwere hidden deep in side me...:) 
  • Althugh

1 comment:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...