Wednesday, 5 March 2014

WHAT I'M WORKING ON?

Terminarz marcowy w pracy zapełniony. Miedzy innymi na biurku takie szkice się walają :)

Przedstawione w tym poście to tylko ilustracje próbne , które nie przeszły, te które zdały egzamin pokażę po opublikowaniu książki. Kto zgadnie jaka to książka? 
Prosta zagadka , nie?

Dodam że opowieść jest na czele mojej listy bajek do zilustrowania, także mocno trzymam kciuki żeby wszystko poszło jak należy.

Above you can see trials illustrations for new publication. Character design will look different, so I think, I can show unused sketches. Can you guess what is the story about?
:)

2 comments:

  1. No, fantastycznie! Piotrusia Pana z lavandulowymi ilustracjami będziemy wypatrywać niecierpliwie :)

    ReplyDelete
  2. Też tak myślałam że to żadna zagadka :D Sama jestem ciekawa jak to w końcu wyjdzie. Nie mam wolności wyboru stylu, muszę się dopasować do wizji wydawnictwa, ale może mi to wyjdzie na dobre :)

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...