Sunday, 2 March 2014

MARCH ON A BOARD

Tak wygląda tapeta marcowa.
Proszę się częstować :)


Luty w pracy był iście wariacki, marzec zapowiada się takoż i przyznaję, że czuję się zmęczona.
W weekend próbuję trochę szycia i nie zrażam się kolejny raz siedząc nad rozpruwaniem szwów.
Głowę mi zawraca projektowanie wzorów na materiały. W momencie, gdy drukarnie są w stanie wydrukować na materiale wszystko, co mi się zaśni, uszycie ciucha z własnym wzorem chodzi mi bez przerwy po głowie. Ba! Nie tylko ciucha, także zasłon, poduszek, pościeli etc , etc. Ciekawe tylko kiedy (zakładając, że najpierw muszę w owym szyciu jakikolwiek poziom osiągnąć i zupełnie nie mam czasu na ćwiczenia).



Właśnie czekam na próbki materiałów z kilkoma wzorami. Między innymi z tym powyżej :)
Bardzo jestem ich ciekawa!
Jeszcze taka tunika mi się marzy :)I jeszcze taka tunika mi się marzy. Wydaje się dość prosta do wykonania.






No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...