Wednesday, 4 December 2013

"WIGILIJNA NOC"

Nad tą uroczą książeczką pracowałam w kwietniu. Ledwo śniegi odpuściły i trawa poczęła się zielenić, a ja musiałam znów wczuć się w klimat mroźnej zimy i magicznej wigilii.
Bohaterami opowieści są dwie dzielne przytulanki, które ożywione na tę jedyną, niepowtarzalną noc w roku postanawiają znaleźć dla chorego, małego Jasia nowe serduszko. Tłem historii jest okryta śniegiem Warszawa, a pluszowe zwierzątka przeżywają niezwykłe przygody.
Fajnie się ilustrowało!

"Wigilijna noc" August Staszkiewicz, Novae Res

4 comments:

  1. Oj pięknie się zapowiada :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję!Bardzo fajnie się czytało :)

      Delete
  2. Jak zawsze kolorowe,jak zawsze fantazyjne ,jak zawsze magiczne,jak zawsze mi się podobają.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dzięki Lucynko! Miło Cię słyszeć!

      Delete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...