Thursday, 19 December 2013

STEREOTYPES

Naszła mnie ochota pobawić się stereotypami.
Tymi dotyczącymi kobiet, bo  znam je najlepiej. 
Nie przypominam sobie żebym kiedyś spotkała osobę, która byłaby istnym wcieleniem któregoś z przestawionych typów kobiet, za to wielokrotnie obicia ich przewijały się zarówno przez zachowania znajomych jak i moje własne.
Umysł dąży do upraszczania i szufladkowania osobowości, szukania wzorów zachowań, w czym mają pomagać różnego rodzaju testy psychologiczne i psychozabawy. Tymczasem ludzka osobowość nie daje się łatwo wtłaczać w ramy, a już szczególnie ta kobieca. Mimo to, postanowiłam posegregować pewne typy zachowań, osobowości i ubrać je w rysunkowe formy. Z przymrużeniem oka.
Poznajecie jakie stereotypy kobiece dziewczyny uosabiają? Ciekawa jestem czy zgadniecie.


Ciekawe, że każdy z nich w mniejszym lub większym stopniu składa się na moją osobowość :)

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...