Tuesday, 27 August 2013

SAI PAINTING TOOL

Wpadłam na ów programik przeglądając filmiki ze speed painting na Youtube i wydał mi się ciekawy. Jest to jakby uproszczona wersja Paintera, wraz z fantastycznym, naśladującym tradycyjne media, mieszaniem kolorów, którego tak brakuje mi w Photoshopie. Ściągnęłam sobie triala i śmigam. Bardzo mi się podoba i poważnie się zastanawiam nad zakupem.
Poniżej obrazek wykonany w ciągu 1,5 h w SAI
I będzie ich więcej :)))
Macie ochotę spróbować? Poniżej link do wersji próbnej:
http://sai.detstwo.com/sai/


Założyłam sobie kanał na Youtube i mam zamiar podrzucać tam czasem krótkie filmiki obrazujące proces malowania. Mam nadzieję że się tam zobaczymy!



Above you can see  effects of my plaing with SAI Paint Tool. It' works like Painter, with wonderful mixing and blending colours, but it's  much chiper :) I use trial version but I consider buing it.
 I like it a lot! 
I have youtube chanel where I  will post more of speed paintings by me. I hope to see you there :)

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...