Wednesday, 15 May 2013

UP

Maj zaczął się deszczowo i pracowicie.
Niezapominajki przejęły władzę nad ogródkiem, a ciężkie deszczem chmury, nad wyobraźnią.
Uwielbiam duszne powietrze chwilę przed ulewą.



Zaczęłam od delikatnego szkicu ołówkiem. Potem chlapnęłam chmurzaste  niebo i wzięłam się za drzewa.
Szczegóły takie jak budynki, dzieweczka i ptaki zostawiłam sobie na koniec.



Zbliżenie:



A to tło na fejsbuka- podobają mi się te dyndające nóżki.
Kościół, jako nierozerwalny element polskiego krajobrazu- nie manifestacja uczuć religijnych :)



Ostatnio sama praca komputerowa przyszpila mnie znów do krzesła i biurka  i już tęsknię za malowaniem w ogródku!

We have beautiful May this year. Sometimes little too cold and rainy and the next day sunny andwarm. 
So full of surprises!

9 comments:

  1. Masz niesamowitą wyobrażnie i tego można Tobie pozazdrościć.Ilustracja jak zawsze piękna.

    ReplyDelete
  2. Cudowne ilustracje, magiczne i bajkowe. Piszę w podobnym klimacie, choć może nieco bardziej melancholijnym, zapraszam :) http://la-marionnette-blanche.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. A dlaczego ja wcześniej do Ciebie nie trafiłam? Świetna ilustracja :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    ReplyDelete
  4. podoba mi się proces tworzenia tej ilustracji. Szczególnie te płaczące chmury. Lavandulo, czy ma znaczenie wybór farb akwarelowych dla dzieci ??? Dotychczas malowałyśmy z córką szkolnymi farbkami na papierze do drukarki. Czy warto pomyśleć o lepszych materiałach czy na tym etapie to nie jest istotne ??

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oliwko!
      Lepiej kupić choćby blok techniczny, żeby uniknąc falowania kartek. Szkolne farbki- w typie gwasze? Ja swoje pierwsze spotkanie z farbami miałam z gwaszami właśnie- są one bardziej kryjące niż akwarele i bardzo mi się nie podobały. Do tego stopnia że przez wiele lat trzymałam się kredek i na akwarele spojrzałam dopiero w okolicach swojej 18-nastki. Także wydaje mi się że wybór farb może mieć znaczenie. Niestety co do marki akwareli nie pomogę, ja używam tych https://encrypted-tbn1.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcSPTcRaCFFGUL1k2cp8d5WwPYhzZYRWYD4oAKZvqR-SovlvvwdaGw ale są dość drogie, za to założe się że spokdobają wam się ekolinki- farby o konsystencji tuszu- baaaaardzo wydajne i kupowane na sztuki jak no te : http://www.blikart.pl/cat_img/pl/img_283.jpg

      Delete
  5. o tak falowanie kartek już przerabiałyśmy ;-) będziemy używać grubszego papieru :-)
    spróbujemy z ekolinami ;-) dziękuję za odpowiedź pozdrawiamy ciepło choć deszczowo ;-)

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...