Wednesday, 27 March 2013

WOODEN EGGS



Chciałam zrobić wydmuszki do dekracji wielkanocnych. Wydmuchałam aż dwie po czym policzki odmówiły współpracy. I wtedy przyszedł mi do głowy pomysł na jajka drewniane. Po ostatnich ekscesach z drewnianą  armią, zostało sporo niewielkich kawałków desek i z nich właśńie powycinałam jakowe kształty.
Do tego użyłam:

- taśm dekoracyjnych;
- cienkopisu czarnego do namalowania wzorów;
- cienkopisów i kolorowych markerów do wypełnienia wzorów;
- kolorowych , tłustawych tuszy do stempli (z empiku), do nadania koloru drewnianym bokom.



My idea for Easter decoration - decorated wooden eggs. 
I used:
- decorating tapes
- back thin marker
- coloured markers for willin contures
- greasy, coloured inks for stamps for colour sides


Teraz widzę że do konturów przydałby się jeszcze cieńszy cienkopis, np 0,3 lub nawet cieńszy.
Najpierw powstały jajka z gałązkami, ale Bartek stwierdził, że niedokładne i wzór prymitywny, więc dorobiłam i bardziej rozrysowane (z fiołkiem i prymulką). Ciekawa jestem, które Wam się bardziej podobają( zakładając optymistycznie, że się podobają :))?
Pewnie fajniej wyglądałyby ilustracje na jeszcze większych kawałkach drewna. Jak czasu starczy , spróbuję się i z większymi jajami.
A póki co moje jajkowe pierdółki sterczą sobie jako dekoracja półek i tylko one właściwie przypominają że Wielkanoc tuż tuż, bo za oknem to raczej na Boże Narodzenie się ma.





4 comments:

  1. A widzisz, świetne są, mixmediowe :)
    Mnie się podobają te z gałązkami, chociaż te z kwiatkami to nawet całorocznie mogą być na piedestale :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. pewnie się znudzą zaraz po Wielkanocy.
      Bartek powiedział że te gałązkowe są brzydkie , więc powstały te florystyczne potem. Ale ja też bardziej jakoś w gałązkowych gustuję, takie są oszczędniejsze i mniej poważne :D

      Delete
    2. nie mam pojęcia jak, ale śmiał Bartodziej Śmiały.

      Delete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...