Thursday, 14 March 2013

PARENTS

Tak wyglądały etapy powstawania pierwszej ilustracji do "Bajki o odnalezionym Słoneczku".
1. Szkic zwykłą kredką. Najbardziej lubię te miękkie. Ilustrując całą książeczkę zużyłam ją niestety całkowicie. Podkolorowałam też twarze rodziców, również zwykłymi kredkami.
2. Nałożyłam jasne żółcie i pomarańcze (akwarele). Zależało mi na tym , żeby był to "świetlisty" obrazek.
3. Bach - bach! Pojawiają się następne kolory.
4. Dopracowanie kredkami akwarelowymi, których z reguły nie rozmywam . Dodanie promieni i wzoru na ciuszkach mamy - już w Photoshopie.


I gotowe!

And so it goes:
1. Lines with violet colour pensil + red and orange pensils for parents faces.
2. I added light orange and yellow watercolours to make a warm sunny mood.
3. Then I applaied other colours.
4. I finished work with watercolour pensils ( without adding water to them) and inserted  pattern on mother clothes and sun rays in Photoshop.

And that's it!


5 comments:

  1. Ja też bardzo lubię tę ilustrację, a zwłaszcza kaczuchy :D

    ReplyDelete
  2. Wspaniała ta ilustracja ! *.* Kaczki zdecydowanie najlepsze :)

    ReplyDelete
  3. Bardzo fajne są Twoje prace ,jestem cichą wielbicielką Twojego bloga już od dawna i zauroczona umiejętnością posługiwania się tabletem , chętnie wzięła bym kilka , conajmniej kilka lekcji, sama jeszcze nie bardzo wiem jak się do niego zabrać choć jest tuż obok . dziękuję za wizytę na moim blogu , bardzo mnie to ucieszyło

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nie bój się tabletu- to najlepszy przyjaciel człowieka, moi skromnym zdaniem, im więcej będziesz z nim mieć do czynienia, tym trudniej będzie Ci zrozumieć , jak mogłaś bez niego żyć, zobaczysz :)
      Dzięki za wszystkie miłe słowa, fajnie było wpaść do Ciebie!

      Delete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...