Sunday, 24 March 2013

EASTER ARMY

- Mamo, pani w szkole pytała, co byśmy chcieli zrobić na plastyce przed Wielkanocą i się zgłosiłem ze swoim pomysłem- mówi 9 letni Staś zwykle niezbyt wyrywny w zgłaszaniu się.
- O! I co wymyśliłeś? - się pytam.
- Że moglibyśmy pomalować zajączki.
- Jakie zajączki? - się pytam.
- No takie drewniane, co nam wytniesz...
- Aha... A ile dokładnie potrzeba? - się pytam.
- 22!


I tym sposobem gościłam przez chwilę w domu armię króliczków, kurczaków oraz kilka jajek.
Z taką armią można by coś zdziałać przeciwko Zimie, albo chociaż zagonić do odśnieżania...
Nie było mi jednak dane wprowadzić w życie swoich szczwanych planów bo już następnego dnia zostały oddelegowane do pomalowania przez trzecioklasistów. Bardzo jestem ciekawa efektów!

Niestety wycinanie skończyłam za późno wieczorem, żeby udało się zrobić sensowne zdjęcia :/



Above you can see wooden rabbits and chicken which I made with scroll saw for whole class of my 9 yrs old son. Well, it takes whole evening, but for a moment I had in my home an Ester Army. If they only could do something with Winter, which doesn't want to give up!




2 comments:

  1. Haha ! No to ci Staś dał zajęcie ;)

    ReplyDelete
  2. Oj, dał! Ale duma z jaką taszczył drewniaki do szkoły - bezcenna!

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...