Tuesday, 8 January 2013

2013 ON THE BOARD

2013 witam z poślizgiem. Zaczął się równie pracowicie , co poprzedni rok skończył i mam nadzieję, że tempa nie zwolni, bo choć to trochę męczące, to jednak wielce satysfakcjonujące.
Zresztą, kto nie lubi sobie ponarzekać, że "jest zarobiony"?;)
Ja lubię, ale tylko jeśli to stan faktyczny.
Bardzo niecierpliwię się z pokazaniem prac powstałych w grudniu, ale póki książeczki jeszcze nie wyszły, pozostaje mi tylko wrzucenie garstki szkiców i fragmentów.



Mam ochotę na poczynienie jakichś noworocznych postanowień póki mam zapał. Dawno się w o nie bawiłam, ale czasem wiele daje zajrzenie sobie w oczy i sformułowanie kilku prostych zdań.



7 comments:

  1. Dobry plan! Niech się realizuje:) Ciekawa jestem bardzo całości tych obrazkowych zapowiedzi, to chyba zdecydowanie w moim klimacie- maki w koszyczku, hafty na sukience...mrrr... Czekam niecierpliwie na więcej. Pozdrawiam noworocznie!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oj tak, te pierwsze podglądy to z książeczki gdzie ilustracje będą takie właśnie przaśne dość, ale świetnie się malowały, więc też się nie mogę doczekać ich wyjścia
      Dzięki za miłe słowa Makówko!!! Najlepsze życzenia noworoczne dla Cię ślę!

      Delete
  2. Magiczne kolory :) Pozdrawiam :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. taki kolorowy zawrót głowy :) Takiego pozytywnego sobie w tym roku życzę i Tobie również a co!

      Delete
  3. rysunek Księżniczki jest przepiękny moja Hanka byłaby wniebowzięta mając książeczkę z taką ilustracją :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Elu, księżniczka to jedna z 12 do kalendarza dziecięcego. Takie mega cukrowe będą ale tak mi się je świetnie maluje! Będę się starała jakieś egzemplarze autorskie załatwić, gdyby się udało więcej niż 3 to zaklepię jeden dla Hanuli. Sama skubana wygląda jak księżniczka!

      Delete
  4. Rany, kalendarz z 12 księżniczkami?
    Muszę go gdzieś dorwać dla mojej Ziuty, bo ona sukienkowo, cukierkowa na maxa - a ja namiętnie kupuję jej kolejne korony, które ona nosi z pasją aż do zniszczenia :)
    Skoro jeszcze styczeń, to najlepszego w Nowym Roku, Kamilko! :)

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...