Friday, 9 November 2012

CELIA

To już ładne kilka lat minęło odkąd przyśniła mi się dziewczyna w stawie. Jakieś 6 bodajże, szmat czasu!
Zresztą to chyba widać po szkicach :)
Ciągle mi się plącze ta historia po myślowym strychu. Postacie się przewijają przez kolejne rysunki i wracają  jak czkawka :)





Szkice/ Sketches 2006-2012

Skoro wyśniona historia jest taka wytrwała, uporczywie drążąc mój biedny umysł w chwilach gdy się nie pilnuję :), pomyślałam że może już czas jej zadość uczynić i wreszcie ją opowiedzieć?
Poważnie się do tego przymierzam.
Efekt przymiarek=1 kadr
( i równocześńie moja nowa tapeta na pulpit :))

I zbliżenie :

It's been about 6 years since I had dream about girl in the pond and the story still returns in my sketches and drawings. Maybe it's time to make it alive ?



No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...