Monday, 9 July 2012

IN GREEN

No w tym roku naprawdę czuję wakacje!
Nawet jeśli normalnie pracuję w ciągu tygodnia wystarczy wyjść po pracy do ogródka i poczuć to zwrotnikowe powietrze i pachnący przygodą las żeby przypomnieć sobie leniwe lipcowe dni, które jako dzieciak bezkarnie spędzałam na kocu pod blokiem lub na wyprawach nad rzekę.
I tyle wystarczy , żeby pamiętać że to wszystko nadal jest na wyciągnięcie ręki :)












Jak widać wciągnął mnie Instagram :) Prosta i efektowna zabawka.
Pozazdrościłam też Eight ślicznego wydzierganego serduszka i zmajstrowałam swoje, mniej śliczne ale za to kolorowe :)



Jako tło wystąpił jeden z moich ulubionych papierów Lemonade, mojego projektu z ostatniej kolekcji
After the Rain.


4 comments:

  1. Tajemniczy ogród! Faktycznie, mając takie widoki można uciec myślami do dobrych czasów :)

    Ściskam! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hm raczej zapuszczony ogród, ale takie mają chyba więcej uroku niż te pod linijkę, zwłaszcza jak się nie ma za wiele czasu. Odściskuję!

      Delete
  2. Fantastyczny blog, pełen ciepła i psychicznego relaksu. Genialne jak dla mnie zdjęcia wiejskiego ogrodu. Jak z powieści historycznych.

    Gratuluję pomysłu i wykonania. Z pewnością będę regularnie odwiedzał.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję!
      Jako oddana wielbicielka lawenda an pewno poszepram w zalinkowanej stronie!

      Delete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...