Sunday, 22 April 2012

GIRLY


Wypatrzyłam takie kokardeczki i nie mogłam się im oprzeć...
Niby człowiek już nie taki młody, ale to jeszcze nie powód żeby sobie odmawiać takich drobnych przyjemności :)

A poniżej zabawa z drewnem. Dorwałam się do wyżynarki i wsiąkłam.
Zalegają nam tony drewna na podwórku, najwyższa pora wziąć je w obroty.
Jeszcze nie wiem jak wykończę profil, poniżej wersja z rysami dodanymi już w fotoszopie. Może je dodać za pomocą wypalarki? A może zostawić jak jest i nie zakłócać sylwetkowości drewaniaka?





Się pomyśli , się zobaczy.
Ostatnio wzięło na kolor niebieski!
Coś czuję , że będę dużo "profilować" w przyszłości :)

I have just tried scroll saw, and I soaked in completely.
I feel I'll make more faces as above. And maybe I try cut some text soon, who knows, who knows?

4 comments:

  1. Profil cudny nawet bez rysów :) Jakbyś się go chciała pozbyć, albo wymienić to ja jestem chętna :D

    A co do niebieskiego to ostatnio tez mam do niego ciągoty jak nigdy...więc skoro Ciebie wzięło to mam nadzieje, że w nowych kolekcjach papieru będzie więcej turkusu i błękitu ;)

    ReplyDelete
  2. Rewelacja, Lav! Ciekawa jestem, jak ją wykończysz - wycięta jest perfekcyjnie:)

    ReplyDelete
  3. Póki co się wprawiam i zaznajamiam z tą wyżynarką, ale uważam że profil naprawdę wyszedł całkiem dobrze.
    Alinka- chętnie go wymienię!
    Co do kolorów w nowych kolekcjach to decydujące zdanie ma Monika, ale znalazł się tam i niebieski i turkusowości :)
    Marta- dzięki , bardzo fajne to wycinanie w drewnie- wkręca!

    ReplyDelete
  4. o łał! Fantastyczny widok!
    Ja bym potraktowała wypalarką i zostawiła tą cudną surowość drewna ♥

    No urzekłaś mnie :)

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...