Thursday, 12 April 2012

DRESS UP- all made by me :D

Zawsze lubiłam bawić się ubierankowymi grami. Nawet na studiach zrobiłam własną. Wymagało to ode mnie poznania podstaw programowania oraz 4 nocy, ale udało się. Wtedy nie było jeszcze flasha i grafika gry była okropną pikselozą.
Ale dziś flash panoszy się w internecie- więc postanowiłam to wykorzystać , poświęcając znowu kilka nocy.
Także przedstawiam zabawkę flash mojego autorstwa :)
Wrzuciłam ją na strony swojego portfolio i można pobawić się nią pod adresem:


Poniżej kilka printscreenów z gry:


Ale najwięcej zabawy miałam tworząc laleczki przypominające moje dziewuszki. Ktoś ze znajomych jest w stanie rozpoznać?

6 comments:

  1. Ale fajne, jak znajdę chwile to się pobawię :)

    ReplyDelete
  2. Mistrzu! Zgłoszę się do Ciebie na lekcje...:*

    ReplyDelete
  3. Chyba miszczu :)
    Gra z Arinkami- to by było coś!

    ReplyDelete
  4. Moja córeczka uwielbia takie "ubierankowe" gry :) Będzie miała co robić ;)

    ReplyDelete
  5. już to komentowałem na fejsie :D ..
    jak zrobisz wersję w odwrotną stronę to będę uradowany ;)

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...