Monday, 26 September 2011

OFFCIALLY AUTUMN



Zdejmuję baner wiosenno / letni wiszący nieprzerwanie od wiosny 2010 r :)
Wieszam zaś jesienną animację, oficjalnie witając moją ulubioną porę roku (chyba...nigdy nie jestem pewna czy to przypadkiem nie zima jest ta "naj"?).
Także "tak" dla deszczowych poranków( mogłoby trochę popadać), zamglonych pól, kalejdoskopowych wzorów z kolorowych liści, błyszczących kasztanów, melancholijnych wieczorów, fioletowych astrów, zapachu dymu z kominów i puchatego futerka mojej kotki( zima zapowiada się mrrroźnie!)
Tak prezentuje się nowy banner
( po kliknięciu animacja)




A tak zdjęty
(po kliknięciu animacja)


Autumn! Time to change old banner into something new. Above new and old banner. Click on image for animation.

3 comments:

  1. o kurcze, zarombista animacja..a poniewaz i moja ulubiona jest jesień..to sie rozmarzyłam nad tym parującym kubkiem... tyle tylko ze ja deszczu od 2 miesiecy nie widzialam.. u nas jeszcze gorąco..ale mgły jak najbardziej co wieczór są:)

    ReplyDelete
  2. Uwielbiam Twoje banery ♥
    Zawsze mnie czymś zaintrygujesz :)

    ReplyDelete
  3. zapraszam do mnie na północ Niemiec,zapewniam że obrzydnie się deszcz w try miga ;o)A jak jeszcze zawieje w ślepka ten zimny wiaterek sztormowy to ciepła wiosna będzie tą naj...pogodą.Mnie jest zawsze lato za krótkie!!Animacje cudowne,ta wiosenna oszałamiała rozkwitającymi kwiatami,nowa bardzo odprężająca

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...