Wednesday, 5 January 2011

MONSTER IN MY WINDOW

Co byście pomyśleli , robiąc w kuchni kolację i zerknąwszy w noc zejrzeli taką gębę w oknie domu naprzeciw?
O to można zapytać mojego sąsiada- okna jego kuchni wychodzą prościutko na moją , że tak powiem, pracownię. Naszła mnie ochota na szybki szkic z natury, a szyba sprawdziła się prawie tak dobrze jak lustro. Wystarczyło tylko wychylić się lekko zza monitora i pogodzić się z myślą, że sąsiad weźmie mnie za psychicznie zwichniętą.
Uśmiech w zamierzeniu miał być drapieżno- złowieszczy :)
Jak tak se patrzę, to nawet momentami wyszłam podobna. Głównie jedynki górne :)


This beauty is me! Drawn from window pane instead of mirror. I hope my neighbour didn't see me...

9 comments:

  1. noooo... pięknaś :)
    a sąsiad? żyje jeszcze? jest kogo pytać? ;p

    ReplyDelete
  2. haha fantastyczne!!! wspolczuje sasiadowi..ja bym padla !

    ReplyDelete
  3. Aaaaahahaha! super! ja myślę że sąsiad mógł być pod wrażeniem, pomimo tej... złowieszczości;))

    ReplyDelete
  4. ciachnęłaś włosy? :DDD
    Biedak ;)

    ReplyDelete
  5. Bomba :)
    Zanim poczytałam, miałam pisać, że trochę do Ciebie podobna ;)
    Jeśli sąsiad podglądał Twoje poczynania, to musiał się biedak mocno nagłowić, o co w tym wszystkim chodzi ;)

    (pochwal się nowym ufryzowaniem ;) )

    ReplyDelete
  6. Eee, no świetnie wyszło i te kolory! :)

    ReplyDelete
  7. Sąsiad żyje, wiem na pewno , bo znów urzęduje w kuchni :D
    włosy ciachnęłam , potwierdzam, do pasa wyhodowałam , a teraz warkocz leży na szafie :) bedę nim pewnie straszyć niegrzeczne dzieci :)
    jakoś mi tam tych włosów nie brakuje, ale znów zapuszczam :)

    ReplyDelete
  8. wow, świetny portret! Uwielbiam prace, mające klimat ^^ chciałabym zobaczyć minę sąsiada. pewnie był... lekko w szoku : D

    ReplyDelete
  9. " This beauty is me! Drawn from window pane instead of mirror. I hope my neighbour didn't see me... "

    But this tenebrous girl is lovely in her so pure mind and so pure soul, and we all know that ...

    Friendly !!!

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...