Monday, 31 January 2011

DAILY DEVIATION- AGAIN!!!

Pierwszy raz , około pół roku temu w galerii Deviantart wyróżniona została Paradisea.
Drugi raz Deviantart zaskoczył mnie, w ubiegły piątek, wyróżnieniem, również za pracę nawiązującą do ptaków :)
Jaka to radocha , gdy jak grzyby po deszczu wyrastają komentarze od użytkowników serwisu!
Takie momenty dają człowiekowi wiarę, że może uparcie się na podążanie drogą narysowaną kredką nie było takim kompletnym szaleństwem :)



My second Daily Deviation on Deviantart( first wa sParadisea)
I'm very happy!

6 comments:

  1. Gratulacje Lav, w pelni na te wyroznienia zaslugujesz!

    ReplyDelete
  2. Dzięki Marysiu!
    Wy , dziewczyny, zawsze we mnie wierzyłyście i to dla mnie naprawdę dużo znaczy !!!
    :D

    ReplyDelete
  3. I jest nas na pewno b. duzo. Gratulacje!!!Ag

    ReplyDelete
  4. Np ja . Na ogół się nie ujawniam ale obserwuję i zawsze jestem na bieżąco;)

    ReplyDelete
  5. Gratuluję!!! :) i wiesz, zdziwiłabym się, gdyby było inaczej ;) rysunek jest rewelacyjny!!!

    ReplyDelete
  6. Lav, nie było szaleństwem, a jeśli tak, to tym pozytywnym:D

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...