Thursday, 8 April 2010

SUNDRIES

Dostałam już wiosenną kolekcję stempli z POLPOMPU. Podobają mi się :D
Pewnie już wkrótce będą dostępne w sklepie.
A najfajniejsze jest to , ze będę robić kolejne!


Zmieniłam wystrój bloga adekwatnie do pory roku. tym razem poszalałam wrzucając przesłodzone róże. Zawsze unikałam tego motywu, ale , wiadomo- wiosna, człowiek może sobie zaszaleć.
Inna sprawa ze na moim laptopie całość nie przedstawia się tak wściekle różowo, jak na monitorze od stacjonarnego :/
Na koniec para akwarelek:

3 comments:

  1. jakie śliczne te nowe stempelki!
    cudne są:))

    ReplyDelete
  2. Coloring draws by Lavandula... wonderfull !!! And your new masterpiece with boy swimming and girl fishing... and big fishes like the heavy curse of hours... Fairy Art, always... I wish to see you soon in my own Land of Imagination... Friendship to you, Lavandula...

    ReplyDelete
  3. Your girl with scottish skirt has her "Lavandula's Soul Face"::: Friendship to you and better weather in Poland for you !

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...