Wednesday, 3 March 2010

PARADISEA

Paradisea to łacińska nazwa tzw rajskiego ptaka. Upierzona babka ni jak go nie przypomina, a jednak nazwa bardzo ładnie mi do niej pasuje , pewnie ze względu na te tęczowe kolory piór. Słowem- kolorystycznie pewnie jak zwykle przesadziłam, ale jak tu nie wpadać w dobry nastrój skoro śnieg stopniał,a listki cebulic i zimowitów pchają się na powierzchnię? Mam nadzieję że pogodynki tylko straszą mającymi nadejść mrozami i już niedługo będzie można "odziać się " jak kobitka poniżejbez ryzyka przewiania sobie pupy...


Detal:

8 comments:

  1. o jak ładnie, kolorowo :)
    u mnie śnieg właśnie spadł, zima wraca :( więc fajnie jest popatrzeć na te kolorki :D

    ReplyDelete
  2. Kolory są boskie!

    Pióra wyglądają niesamowicie :)

    ReplyDelete
  3. Lavandulko, wszytko świetne, i babcie robiące na drutach :D:D:D, i ptasia kobietka i cudne akwarele! Szalejesz na tą wiosnę, a dopiero się przecież rozkręca!

    ReplyDelete
  4. gdzie zginelas babo jedna..tylko twoje pedzle widac :o))))

    ReplyDelete
  5. Witaj! trafiłam tu przypadkiem szukając tapety na pulpit z lawendą i tak już siedzę dobre pół godziny przeglądając Twoje prace. Są niesamowite! Podziwiam talent i wyobraźnię! Pozdrawiam:)

    ReplyDelete
  6. So beautifull emerald eyes... with purple hair, your Beauty is falled in the stream of her dreams... She's like a bird ! Long live to your dreamy art, Lavandula ! See you soon, I hope !

    ReplyDelete
  7. Rzeczywiście ta łacińska nazwa bardzo pasuje do tej panienki

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...