Wednesday, 27 January 2010

NEEDLEWORK

Poniżej haft na lnianej poszewce na poduszkę. Prawie skończyłam, zostały tylko łodyżki. Haftowałam po raz pierwszy wełną i bardzo mi się podobało. Pewnie dlatego, że nici grube i szybko szło.
Gdybym wygrała w totka wydałabym wszystko ( w tajemnicy przed mężem , a jakże) na włóczki, muliny , wstążki i koronki......



Poniżej moje choinkowe książki z mnóstwem inspirujących zdjęć. Zwłaszcza w "Polskich haftach i koronkach" można znależć niesamowite wzory. Polecam obydwie :)

8 comments:

  1. ja też chce mieć taką poszewkę!

    ReplyDelete
  2. jysk - coś koło 6 zeta :)
    bardzo fajnie się na nich wyszywa

    ReplyDelete
  3. Cudnie rysujesz i haftujesz. Poza urodą wykonania jest w tym to COŚ. Od dawna czytam Twój blog i nieodmiennie podobają mi się Twoje prace. Pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  4. Needleworks is certainly a very great art... because the colours of cotton are as the colors of each painter : colors of our Dreams...

    Have a good time !

    ReplyDelete
  5. wczoraj nie miałam czasu na gruntowne przestudiowanie Twojego bloga, ale dziś mam ;) i odkrywam coraz więcej :)
    ja też uwielbiam haft ;) specjalnie na Ukrainę jeżdżę aby kupić sobie włóczkę :)) mają taką mięciutką i niezbyt grubą :)
    książek zazdroszczę, może możesz podać tytuły?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Widzę, że przejrzałaś go grutnownie i szaenie mi miło :)
      Co do książek to do nauki ściegów polecam
      http://ecsmedia.pl/c/haftowanie-b-iext8631658.jpg
      zaś jako inspiracja bardzo fajne są "Hafty polskie"
      http://strojeludowe.net/wp-content/uploads/2011/11/hafty.jpg

      Delete
    2. Książkę o strojach ludowych gdzieś kiedyś przeglądałam, ale w sumie nie wiem jak to się stało, że jej nie mam.
      Dziękuję za podpowiedzi :)

      Delete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...