Wednesday, 2 December 2009

HELLO DECEMBER!

I proszę- zima tuż , tuż. Zerkam za okno- żadnych oznak nie widzę. Już prędzej podejrzewałabym, że to wiosna gdzieś czyha za rogiem.
A tu czas za brać się pierniki , co by były zjadliwe na święta... zebrałam już kilka fajnych pomysłów na dekoracje świąteczne, lecz sumienie nie pozwala mi do nich usiąść- zawsze jest coś ważniejszego do zrobienia :(
Chciałam oznajmić wszem i wobec, że samoprzylepne wycinane folie winylowe na ścianę z moimi wzorami można zakupić na stronie naklej.pl. Świetny pomysł na dekorację ściany, bardzo bym chciała miec babkę z cyckiem (poniżej) w moim salonie... Najlepiej w kolorze wściekle różowym...



Na biurku leży zawiadomienie pocztowe i jak się domyślam - to moje stemple z POLPOMPU właśnie przyleciały . Nie mogę się doczekac kiedy dostaną się w moje łapy!!!!!!!!!
Na koniec szybki wgląd w ilustracje listopadowe. Mam ambitny plan wykończyć ilustracje kalendarzowe z wróżkami. Zostały mi jeszcze dwa miesiące do zilustrowania. Jak się uda zrobię z nich kalendarz na 2010 r. Taki jest ambitny plan.


3 comments:

  1. Lava..osałabiasz babo jedna...no jak mozna tak smarować..cudnie oczywiście...ściskam Cie mocnoooooooo !!!

    ReplyDelete
  2. Ale piękne ilustracje!!!!!
    aaaaaaaaaaaaa
    A ta ostatnia!!! Nosz cudo!!!

    ReplyDelete
  3. Baba z cyckiem rewelacja, ale jeszcze lepsza z kawą - zapachniało pracami Alfonsa Muchy, którego uwielbiam, a Ty jesteś jego godną następczynią :) Mistrzostwo!

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...