Tuesday, 8 December 2009

CERTAINTY

Zepsuł się samochód i chcąc nie chcąc jestem ze Stachem unieruchomiona w naszej wiosce.
Ma to swoje zalety- wreszcie zabiorę się za porządki. Muszę się też uwinąć z opatulaniem krzewów na zimę- mają nadejść mrozy.
Zgubiłam gdzieś ulubioną płytę z kolędami Mazowsza i coś nie mogę się wprowadzić w świąteczny nastrój. Zamiast plumkania o śniegu i anielskich pieniach wolę zapuścić Charliego Winstona, którego "Hobo" króluje na mojej prywatnej liście przebojów. Nie mogę się doczekać piątkowego wieczoru przed odbiornikiem radiowym- daje chłopak koncert w Trójce!



Akwarela na inny temat- "Pewność"


Our car is broken, so I got stuck with my son in our village. Good point is I can finely do christams cleaning. Instead carols I'm listening Charlie Winston - great voice!

5 comments:

  1. Charlie.. wiem, wiem, byłem na tym koncercie.. On jest nie do przecenienia. Jego muzyka towarzyszy mi bez przerwy, nawet teraz.:) Czysta klarowna forma, jednoznacznie pozytywny przekaz niezastąpiony w te dni. Jest z czego czerpać:-).
    Np. tu: http://www.youtube.com/watch?v=B28e092_TgQ
    Szkoda, że ani zdjęć, ani video jeszcze nie znajdziesz na stronach Trójki:(.
    Nigdy nie odpisywałem na blog, Twój zainteresował mnie.. Przyjrzę się mu bliżej jak tylko znajdę wolną chwilę:) pozdrawiam serdecznie w wibracjach Charliego!..
    mons

    ReplyDelete
  2. szalenie zazdroszczę możliwości słuchania Charliego na żywo. Ja biedna siedziałam w domu przed odbiornikiem , ale o tak miałam wiele przyjemności.
    Dzięki za odwiedziny!

    ReplyDelete
  3. OOOO!! Ja z kolei uwielbiam "Kick the bucket" i "My life as a duck" Teeeen głos... :)

    ReplyDelete
  4. Akwarela na inny temat- "Pewność"

    What does that mean, Lavandula ? Your paint is fulled of tenderness and harmony...

    I've hope for you and your family "merry Christmas" and see for the Princess-artist a happy new year for live the beautifulest of your warm-coloured dreams !!!

    You may come to see my Sarah (one draw of my soul, perhaps)

    Friendly...

    ReplyDelete
  5. it means "certainity" and akwarela means "watercolour" :)

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...