Thursday, 12 November 2009

LAV STAMPS IN POLPOMP!


POLPOMP wypuścił pierwszą serię moich stempli i w ten sposób moje warkoczowłose dziewuszki mogły znaleźć się obok ślicznych dam Arine oraz przezabawnych Pasiakowych ludków, co mnie bardo cieszy. Mam nadzieję że się spodobają i nie mogę się doczekać kiedy wymacam je własnym rękami. Przyznam w tajemnicy , że największa radocha w tworzeniu stempli to nadzieja że dostanie się je od firmy gratis ;). Także czekam i wyglądam, kiedy to listonosz zawita do mojej skrzynki :)
This haw is look like my first collection of stamps wich I made for
POLPOMP. I can't wait when I'll see them on my own eyes!

10 comments:

  1. śliczne:D gratuluję własnych stempelków

    ReplyDelete
  2. Jeee, stemple są cudne, mam na nie wielką chrapkę, gratuluję Zdolniacho :**

    ReplyDelete
  3. Gratulacje Lav! Są prześliczne! :)

    ReplyDelete
  4. Zakochałam się w tej dziewczynce z.. hmm tak myślę, że z gorącym kakao :) Gratuluję :) Śliczne stemple

    ReplyDelete
  5. Piękny masz ogród, wygląda jak zaczarowany, szczególnie mała furtka mi się podoba. Cebulki też już sadziłam, niestety tylko w donicach balkonowych. Już je nawet przykryłam gałązkami świerku, bo zimno, chociaż cebulki podobno lubią przemarznąć :) wiec trudno ocenić jak to z nimi postępować :)

    ReplyDelete
  6. Dzięki za spełnienie mojego marzenia!!!! Z kubeczkiem jest suuuuper i parasolkowa i... itd.!!!! CUDNE!!!!!!!!

    ReplyDelete
  7. ŚLICZNE- MAGICZNE:)A JA MAM CHRAPKĘ NA ZAKOCHANĄ ZIMOWĄ PARĘ:)

    ReplyDelete
  8. Cudne Lav! Szczegolnie ta z kubkiem mi sie podoba!

    ReplyDelete
  9. lav, jakie cudniaste są, wesołe, sliczne - gratulejszyn:D

    ReplyDelete
  10. Lavinko:D świetne są! Podziwiam Twoje zdolne rączki:) uściski serdeczne:)

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...