Wednesday, 16 September 2009

GOOD MOOD

Jestem we wspaniałym nastroju a to za sprawą ooogromnego pudła pełnego książek. Dotarły do mnie Tapatiki ( 4 tomy x10) - razem 40 książek!!!!
Już przemyślałam komu sprezentuję i nadal, mimo takiej ilości nie udało mi się wyjść poza krąg rodzinny.
Bardzo żałuję , że nie mam przy sobie aparatu żeby pokazać jak pięknie książki zawalają mi całe biurko. Wspaniały widok, aż serce roście.
Dodatkowo przyszły zamówione zaledwie wczoraj akwarelki "Białe noce". Do tej pory miałam tylko 16 kolorów tej firmy ( służyły mi 8 lat! i jeszcze się nadają).

Oto wróżka do nowego projektu książkowego wykonana z pomocą starych akwarelek. Nie mogę się doczekać pokazania , jak się sprawują nowe!

5 comments:

  1. śliczna, czekam na nowe akwarelki!:)
    muszą by przecudowne:)))

    ReplyDelete
  2. Super, i bardzo bardzo gratuluję sukcesu :)

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...