Monday, 31 August 2009

AGREEABLE END OF AUGUST

Po niemiłosiernym przekiszeniu wędrującego albumu Latarni, wreszcie wysłałam go właścicielce. Cudnymi wpisami chwali się na wspólnym blogu - House of Art.
Tak prezentują się moje strony.




Na tymże blogu zamieściłam także prosty kursik robienia wrzosowego serducha. Nie wiem za bardzo jak tam z jego trwałością. Póki co ma tydzień i wygląda dokładnie tak jak w dniu powstania, także mam nadzieję że powisi jakiś czas w naszym przedpokoju.



We wrześniu na mój warsztacik trafi kolejna książeczka dla dzieci , traktująca o pewnej czarodziejce i dająca dużo możliwości jeśli chodzi o ilustracje. Rączki zacieram , bo styl przyjęty przez wydawnictwo bardzo mi odpowiada. Także trzymam kciuki sama za siebie i już nie mogę się doczekać kiedy w księgarniach pojawią się moje publikacje.
Wydaje się, że jako pierwszy wyfrunie w świat mój drugi projekt ( już 9 września!)
Ale to już temat na odrębny wpis!

9 comments:

  1. Uaaa! fantastycznie Lavandulko! Kciuki trzymam mocno i doczekać się nie mogę publikacji!
    Jejku, jak fajnie! :)

    ReplyDelete
  2. Ja też się nie mogę doczekać kuuurna!\
    Nie jestem mitomanką, naprawdę będą
    Nie oszukuję :))))))

    ReplyDelete
  3. Ja też niecierpliwie czekam na pierwsze książeczki! Mam nadzieję, że dasz autograf jak już się uda upolować w księgarni egzemplarz??

    ReplyDelete
  4. Kurcze, to juz calkiem niedlugo! Super! Na kolejnym zjezdzie HoA poprosze Cie o autograf.

    ReplyDelete
  5. Uwielbiam wrzosy, a teraz na nie pora. Przepięknie prezentują się na leśnych polanach - no ale na Twoim blogu i serduchu - też :)

    ReplyDelete
  6. Hot chocolate and little elfic-girl... flowered heart : your so sweat world, with your "childy" watch... Good bye to the Princess-artist !!!

    ReplyDelete
  7. Mocno trzymam kciuki! A będzie coś dla chłopców?? Ale co mi tam, dziewczyńskie książki też czasem dla samych ilustracji kupuję, więc i Twoje z pewnością wzbogacą domową bibliotekę - mam nadzieję, że nadarzy się okazja na autograf:) A ilustracje na blogu i wrzosowe serce jak zwykle powalające

    ReplyDelete
  8. w ten czwartek ma miejsce premiera 4 tomów "Tapatików" Marty Tomaszewskiej z moimi ilustracjami- www.tapatiki.pl
    Ta się nadaje zarówno dla chłopców jak i dla dziewczynek i naprawdę jest cudowna, zaczytywałam się w niej z lubościa a i mój Stasiek czeka niecierpliwie na moje egzemplarze autorskie , bo go samo moje opowiadanie co i kogo rysuję bardzo wciągnęło.

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...