Friday, 24 April 2009

SOON...

Już za chwileczkę , już za momencik...
Kończę pracę nad ilustracjami do książki. Chyba posikam się ze szczęścia po jej publikacji. W każdym razie rozważę taką możliwość.
A tymczasem ( borem lasem) weekend mnie zastał. Wykopałam kilkanaście wiechci z mamowej działki i jutro będę szaleć w ogródku. Nie ma takiej siły która by mnie powstrzymała- błuhahahah(<--- obłąkańczy śmiech świadczący o skłonnościach psychopatycznych)
I'm finishing my illustration for book for children. I'll be so happy when it will be published. I'll let you know about it for sure!

10 comments:

  1. Nie mogę się doczekać książki z Twoimi ilustracjami! :D

    ReplyDelete
  2. I ja też!!!
    I będę taka niedobra, że powiem "a nie mówiłam!", no nie mogę sobie tego odmówić, bo po prostu wiedziałam się uda i że będziesz ilustrować :) Pięknie i energetycznie tu u Ciebie, jak dobrze to widzieć!!!!

    ReplyDelete
  3. Tworzysz przepiękne ilustracje:) Te do książki na pewno będą niesamowite, pozdrawiam:)

    ReplyDelete
  4. You 're always Princess of Childhood and Faery... yes, for ever !!! And your words in my space are so sweet and so full of tenderness ! Because Tenderness is your Soul, Miss Lavandula !!! It's so... We hope to see soon HERE your wonderfull ilustrations ! Friendship for ever and too far kisses to you !!!

    ReplyDelete
  5. No to mam na blogu coś co może wspomoże Cię w walce z ogródkiem gdyby nie chciał współpracować:D

    ReplyDelete
  6. a widzisz - marzenia się spełniają :)

    ReplyDelete
  7. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  8. Witaj
    bardzo lubię tutaj zaglądać i podziwiać Twoje prace - ilustracje i hafty
    pozdrawiam plastelle - Elwira
    galeriaplastelle.blox.pl

    ReplyDelete
  9. Ja tez się nei moge doczekac tych publikacji, wreszcie coś sie dzieje i już niedlugo:)))

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...