Wednesday, 4 March 2009

ACTION!

Dzieje się!

- ilustruję!!!!!!!! jak tylko książki pójdą do publikacji będę trąbić o tym na lewo i prawo
-szykuje się kolejna przeprowadzka, tym razem do domu z ogródkiem i choć finanse niepokaźne to mam nadzieję że z miesiąca na miesiąc będę mogła się chwalić postępami w urządzaniu wnętrz i ogrodu :)

Z nowości:

-serwis do kawy zebrany z prezentów gwiazdkowych i urodzinowych - szaleje za nim i najchętniej ugaszczam gości herbatą w tych filiżankach.
-kolejna infantylna wróżka z kolekcji :)

News:
- I ilustrate! When my book will be published I'll tell you about it for sure.
- I'm moving to house with garden, it's sound like dreams come true :)

16 comments:

  1. Ohoho! Ja wiedziałam, że tak będzie! Gratulacje! Czekam na dalsze wieści :). Z okazji przeprowadzki też gratulacje!
    Serwisu zazdroszczę, śliczny jest!
    Wróżka słodka!

    Faktycznie się dzieje!

    ReplyDelete
  2. Oj, wpadłabym sobie na herbatkę z takiej filiżanki. Serwis uroczy :)
    Jak i wróżko-elfik :)

    ReplyDelete
  3. Cudnie!!! Musiało tak być!!! Oj jak ja się doczekać nie mogę!!!
    Cudna elficzka,
    a ja ciągle w tej co serce całusem posyła zakochana... szkoda ze nie mam takich warkoczy...dorysuj mi moze??? hahah
    aaa, jeszcze serwis....PIĘKNY!!!!!

    ReplyDelete
  4. Też choruję na te te naczynia, talerzyki mi się marzą :) Śliczny jest. A ilustrowanie gratuluję, z całych sił gratuluję :):)

    ReplyDelete
  5. Serwis cudny, wrozka cudna, perpektywa domku z ogrodkiem cudna i jeszcze ta cudna praca! Lavandulko, toz ty dzieckiem szczescia jestes!

    ReplyDelete
  6. Podpisuję się pdo Marysią:)
    I donosze, ze wysłałam prezent... urodzinowy:> Infantylny będzie, ostrzegam:]

    ReplyDelete
  7. No czy dzieckiem szczęści ato sie okaże, ja się jeszcze boję obnosić z wyszczerzem na gebie co by czegoś nie zapeszyć
    Bea dawaj łepek zaraz ci machne jakies warkocze do ziemi , tylko potem mnie nie przeklinaj jak dojdzie do czesania :D

    Marta zacieram rączki na ten infantylny prezencik :))))

    ReplyDelete
  8. w życiu nie przeklnę!!! :)

    ReplyDelete
  9. o rety, o rety ileż zmian :D

    Cudnie!

    Gratuluję! I koniecznie koniecznie koniecznie trąb głośno o swoich poczynaniach :D

    Ja już przebieram nóżkami jak sobie pomyślę co wyczarujesz w swoim domu :)

    Trzymam kciuki za wszystko :*

    :D

    ReplyDelete
  10. A ja się zapisuję w kolejce po autografy na tych książkach:D

    ReplyDelete
  11. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  12. Z całego serca gratuluję!:)I życzę żeby udało się z pasji wyżyć, bo to chyba ideał spełnionego życia...:) Pozdrawiam.

    ReplyDelete
  13. Ojej, ile zmian i nowości. Domek z ogrodem, ach! zazdroszczę okrutnie i życzę powodzenia na każdym polu."Skorupy" cudne, te czerwone kropeczki wyglądają na wypukłe, ciekawe. Pozdrawiam i gratuluję.

    ReplyDelete
  14. Superwieści!
    Teraż będę girami przebierać, czekając na efekty!!!

    ReplyDelete
  15. Ahhha! Wiedziałam ze nie tylko ja zachorowałam na ten serwisik! Herbatka z niego smakuje wyśmienicie :D

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...