Saturday, 31 January 2009

MEET CELIA

Śnieg znów podstępnie objął we władanie skierniewicką ziemię , dokonując cichej inwazji wczorajszym rankiem. Mnie zawojowała zaś grafika wektorowa.
Tym razem na warsztat zaciągnęłam jedną z najbardziej nie dających mi spokoju postaci sennych.
Oto Celia. O śnie wspominałam jeszcze na starym blogu.
Może kiedyś dokładnie spiszę jej historię.
Na razie męczę ją wizualnie.


Welcome on this snowy day :) I'm still workin' with vectors. I'm comepletely bewitched by the possibilities of vector programs. Here is Celia, she appeared in my mind soon after strange dream , that I had few years ago.

7 comments:

  1. Piękna ilustracja!!
    A te oczy i usta... cudnie!!

    ReplyDelete
  2. A idź, Ty utalentowana do obrzydliwości wstręciucho...! ;)
    Podzieliłabyś się zdolnościami, nooo...


    :* :* :*

    ReplyDelete
  3. No, podzieliłabyś się ;)
    Cudna!

    ReplyDelete
  4. I invite you to visit my blog. you can find my last works of art at:

    www.claudiotomassini.blogspot.com

    yours Claudio Tomassini

    ReplyDelete
  5. śliczna ta Celia, już sobie dopowiadam historię;)
    a jak super narysowana jest Marisa!

    ReplyDelete
  6. Niesamowita jesteś!
    Mnie strasznei to wektorowe rysowanie pociągało swojego czasu, skończyłam na narysowaniu jakieś nędznej dziewczynki hehe:P
    Piękne ma usta Twoja Celia i oczy...

    ReplyDelete
  7. W O W ,
    przepieknie jest tutaj na twoim blogu , i wszystko co tworzysz tez piekne !!!
    zycze sukcesow ! pozdrawiam.

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...