Wednesday, 10 December 2008

GIFTS

Nastrój- in plus, grudzień nastraja świątecznie i błogo, znowu zaczynam podejrzewać , że marzenia się spełniają ( od czasu do czasu, co by się ludziom w głowach nie poprzewracało)
Ostatnio czytane: " Przy polskim stole" K. Bockenheim- z nożem i widelcem przez stulecia, zakup Bartolomeusza- lubi się chłopak rozmarzać na tematy kulinarne :)

Mikołajki minęły pod znakiem wymiany prezentów z moimi utalentowanymi dziewuszkami z House of Art.
Mikołajkowy prezent od Lorki dla smarkatej Lavanduli :)
Od Smarkatej Lavanduli dla błękitnolubej Marysi



Wymianowy prezent od Eight. Zakochałam się w notesiku od pierwszego wejrzenia, a teraz jest mój!!!!!!!!!!!!!!! Hhahahahahahah!


W tak zwanym międzyczasie spotkała mnie miłe wyróżnienie ze strony Kasi( widzieliście jej Filcowanki? Cuda !) Nie będę zaciągac kolejnych osób do łańcuszka. Wszystkie moje odkrycia i inspiracje znajdują się w panelach linków.

Maqda zaś wzywa do wyznania siedmiu prawd. To tak na szybko:
1. Idę dziś na łyżwy
2. Już od pierwszego grudnia wygrywam kolędy na flecie.
3. Zrobiłam tyle ciasta piernikowego( mała pomyłka w interpretacji proporcji składników...), że będę je wypiekać do Wielkanocy :)
4. Jak dobrze pójdzie ( a właśnie idzie), wkrótce wyjdzie książeczka edukacyjna z moimi ilustracjami :D( szaaaaleeeństwoooo!!!) i nie zamierzam na tym poprzestać.
5. Mój plan, żeby każdemu w rodzinie zrobić szalik na szyddełku z niewiadomych przyczyn nie wypalił :)
6. Mam już gotowe prawie wszystkie kartki świąteczne, ale i tak pewnie wyślę je z opóźnieniem...
7. Jest 10 grudnia 2008 i nikt tej prawdy nie może podważyć.

Koniec i bomba
kto czytał ten.... :)

2 comments:

  1. Droga Lavandluko,ilekroć do Ciebie zaglądam (a zaglądam prawie codziennie)nie mogę przejść obok Twoich prac obojętnie,wszystkie prace są przepiękne i bardzo inspirujące,ilustracja na notesie tak mi się spodobała,że namalowałam swojej koleżance podobną,mam nadzieję,że się nie gniewasz,bo Ty byłaś moją inspiracją:)a praca nie jest identyczna,bo mojej do Twojej wiele jeszcze brakuje.
    Czy można z Tobą dokonywać jakieś wymiany??
    Pozdrawiam Cię serdecznie i zapraszam do siebie

    ReplyDelete
  2. aa to Ty dostałaś ten lorkowy chustecznik:) Notes w błękitach jest taki, że ciary normalnie, cuuudny. Kamila gratuluję książeczki i wcale mnie to nie dziwi, że Twoje ilustracje pojawia się w niej. Osobom takim jak Ty muszą się spełniać marzenia,nie ma wyjścia. Trzymam za Ciebie kciukasy:)

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...