Thursday, 13 November 2008

WISE for IF

Radosna mądrala na szybko.

Wise girl- speed drawing

27 comments:

  1. Yes, very wonderful illustration. She's a fashionable character as well.

    ReplyDelete
  2. great use of colour :) great illustration!

    ReplyDelete
  3. She looks like she knows whats going on! Great illo!!

    ReplyDelete
  4. Great illustration! Love the draw and especially the colours you chose!

    ReplyDelete
  5. Ale urocza, te jej okulary i wielkie oczęta...a ten turkus ją pięknie rozświetla!

    ReplyDelete
  6. Kocham Twoje rysunki...
    od dawna zaglądam tu w poszukiwaniu nowych i podziwiam z otartą buzią i nie ukrywaną szczerą zazdrością i ogromnym podziwem dla Twego talentu.
    Dopiero teraz odważyłam się napisać...
    Jesteś straszliwe utalentowana! :)
    ...marzy mi się moje "ja" w Twoim wykonaniu...

    ReplyDelete
  7. Nice! I like the bright contrasting colors.

    ReplyDelete
  8. Fantastic works here!!! And picture of this cute wise girl is one of the best!

    ReplyDelete
  9. She's great! I love the colors and movement... so full of life!

    ReplyDelete
  10. I love the season, the energy and her sense of style and perkiness! Wonderful illustration!

    http://indigeneartforms.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. You always do amazing work! Great job!

    ReplyDelete
  12. Uwielbiam te twoje panny!!!!!!!!!!!!!
    Jakie one cudne!! A ta dzisiejsza... MARZENIE!!!! :) Super jest. Ja nie wiem jak Ty to robisz... cudnie je tworzysz!!!! Absolutnie DO ÓSMEJ mi się podoba... no teraz już nie wyjdę... będę siedzieć u Cibie i się gapić!!! :)
    Aaa, trochę tęsknię za tą w czapce ale ta z listkiem też jest super :) Też będę tęsknić za nią :) o mamo... rozum już mi odejmuje tak się zauroczyłam...

    ReplyDelete
  13. Love how well the textures come across! I want that sweater! :)Beautifully dynamic illustration!

    ReplyDelete
  14. thank you all!!!!
    I'm very glad you like it, even if the drawing is wanting
    I must confess I dream about such a sweater too...

    ReplyDelete
  15. Mam dla Ciebie małą niespodziankę na moim blogu :) Zapraszam :)
    http://berryboar.blogspot.com/

    ReplyDelete
  16. o rety... bomba!

    Te oprawki... no cudo! (o sweterku nie wspomnę :P)

    ReplyDelete
  17. Dear Princess Laavndula, your art is - definitivly - a warmy colored language for Happyness ! Good bye !!!

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...